My vision

BLOG BEZÁRT

Stats

free counters

Damn

Pesi 2011.04.26. 22:02

Bakker, nézem blogot, hát egy ideje nem írtam xD, erre utal a cím is :P. Végre jó idő van, jön a nyár :) Szél is kezd jó lenni szóval lassan lehet menni szörfözni. Edzések elég monotonok, viszont végre elmentem egyez bicózni mert olyan jó idő volt. Mentem ismerősökhöz is pl husvétkor LAN olni :D Meg mindap találkoztam vkivel..., ma is lett volna egy tali volt oszt társal deh realizáltam h edzés van azt le mondtam :(. Egy szó mint száz, ez a szünet jó volt sztem, LANon szokás szerint szétröhögtük magunkat, és bővült a csapat, bár hamar elhuzott a gyerek nah mind1. Majd írok ha megint eszembe jut xD Ahoy mates :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myv1s1on.blog.hu/api/trackback/id/tr482857864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása