My vision

BLOG BEZÁRT

Stats

free counters

Replika O.o

Pesi 2010.11.29. 20:39

Péntek óta úgy vagyok, hogy majd megírom holnap a beszédet, ma végre a 3. holnapon megírtam :), egy lelkesítőbeszéd kellet az anyanelvünk ápolásáról, hangulatom jó volt, így maguktol jöttek a gondolatok, közbe beszétem 2 haverral + szolt háttérzene :). Fel vagyok dobva hétvége miatt, már nagyon várom :P. Fura dolog hogy egyeseknek több nap kell míg megírnak 1 beszédet, vagy ha nem is napok de órák biztos, én meg tök gyorsan megírom az egészet, az ihlet meg a gondolatok csak ugy jönnek és le is írom és végül kész a mesterművem és ez msnezéssel zenehalgatással együtt megvan 20-30 perc alatt (Y)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myv1s1on.blog.hu/api/trackback/id/tr432482157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása