My vision

BLOG BEZÁRT

Stats

free counters

Shoping

Pesi 2011.05.06. 21:34

Huuu hát gyerekek, borzalmas dolog a vásárlás. Voltam 3 fajta boltba, NY,C&A,H&M és mindegyikbe ugyan azt árulják!!! szánalmas :(, és pont azt nem persze ami kéne... Haza nem is mentem mivel ne mvolt rá időm, de mekibe azért oszttársal beugrottunk, hogy feltankoljunk :). Edzésen semmi extra nem volt, idő szép volt, profin löttem, mint ahogy mindig is szoktam :), és természetesen jót hülyültünk. Hazafele még beugrottam vesztendbe edzőtársal, ott is megnéztem a NY-t meg a C&A-t de ugyan az volt mint mindenütt -.-. Végül elugrottunk mammutba mivel ő meg a hervisbe akart venni egy nike polót, hál'istennek az volt :).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myv1s1on.blog.hu/api/trackback/id/tr492883457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása