My vision

BLOG BEZÁRT

Stats

free counters

Visszatértem O.o

Pesi 2011.02.14. 14:35

Huh hát ez a blog tökre kiment a fejemből xD. Ma olvasgattam pontosan 2 perce másnak a blogját és akkor ugrott be hogy hu baszki ilyenem nekem is van, de sebaj. Igazából nem is emléxem mióta nem írtam annyi minden történt h le se írom már ami elmult mert tényleg meglenne 1 regény súlyra :D Azért hogy az elmult napokból kiemeljek vmit(csak h ne fölösen írjak) voltunk minap azaz pénteken The Grenma koncerten az A38 on. Baromi jó volt volt 2 előzenekar az 1. egy magyar ami nagoyn bejött, Nova Prospect a banda neve és még volt 1 fin ami enyhén szólva nagyon gagyi volt, nah mára ennyi mert épp itt a gitár a kezembe csak gyorsan felkukkantottam vkinek a blogjára mert beugrott :D Viszont kell vennem húrt :/ nah Ahoy mate :).

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://myv1s1on.blog.hu/api/trackback/id/tr262660591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása